Bankowość mobilna
System bankowości elektronicznej I-Bank udostępnia usługę umożliwiającą dostęp do rachunku bankowego oraz innych usług bankowych poprzez telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet itp.) z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową. Program został dostosowany do wymagań urządzeń mobilnych wyposażonych w ekran dotykowy.
System I-Bank aplikacja Mobile Banking (MB) udostępnia klientowi Banku następujące funkcjonalności:
• dostęp do informacji o rachunkach (saldo rachunku, limity rachunku),
• uzyskanie informacji o obrotach na rachunku,
• podgląd lokat,
• obsługa książki adresowej kontrahentów klienta,
• przeglądanie historii zleceń (wyświetlenie zleceń oczekujących, zrealizowanych oraz odrzuconych),
• wykonanie przelewu na rachunki obce oraz rachunki własne,
• wystawienie przelewu na rachunek zdefiniowanego w książce adresowej kontrahenta,
• realizacja zlecenia przelewu na rachunki Urzędów Skarbowych,
• realizacja zlecenia przelewu na rachunki ZUS,
• zmiana hasła dostępu
Program nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania na urządzeniu klienta, ponieważ jest uruchomiany za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Po uruchomieniu formularza logowania do bankowości internetowej wyświetlony zostanie ekran ładowania programu, a następnie pojawi się ekran logowania do systemu. (W przypadku gdyby to nie mało miejsca należy wprowadzić adres https://i24.bsbydgoszcz.pl/hb).
W celu uruchomienia bankowości mobilnej prosimy o kontakt z pracownikami obsługi klienta w Centrali Banku w Bydgoszczy oraz OBS i POK.