Sprawdź jak dbamy o Twoje Bezpieczeństwo

Zastrzeganie kart

Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jednej z podanych niżej form:


1) telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),

2) poprzez system zastrzegania kart (tel. 828 828 828),

3) osobiście w Banku,

4) za pośrednictwem portalu kartowego (www.kartosfera.pl).

 

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty płatniczej Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę płatniczą, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

powrót do poprzedniej strony

Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
zamknij [x]